wtorek, 26 kwietnia 2011

uuuwielbiam dzisiejszy dzien ;)

dzisiejszy dzien był wspaniały i w wspaniałym towarzystwie ;) rano było kino, z chłopakami, potem galeria z Julia, i jakże cudny powrót do domu busikiem. Polecam film sala samobójców. Naprawdę jestem bardzo mile zaskoczona, ponieważ polskie produkcje w większości okazują się niezbyt ciekawe, ale ta była godna uwagi. Bardzo dobrze dobrani aktorzy, ( nie mówię tak ze względu na to, iz Dominik jest baardzo ładny). Podobała mi się rola Sylwi. Uh, a po wyjściu z kina to z nie mogłam dojść do siebie ;) Naprawdę film daje do myślenia . W galeri po chodzeniu z dobre 4 godziny, kupiłam tylko bluzkę w paski .. ale tak to ze mną bywa, sklep pełny a ja zawsze stwierdzę że nic niema. Oczywiście przystanek w Macu, musiał być. I litr coli wypity ;) Jutro geografia pierwsza -,-, aczkolwiek nie wiem czy pójdę do szkoły. Żadnego sprawdzianu nie ma a mi się najzwyczajniej w świecie nie chce ; P Dziękuję za miły dzień ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz