niedziela, 16 stycznia 2011

pomysły na dziś ? ;>

dawno mnie tu nie było. jakoś zapomniałam o tym, że mogę tu pisac, kompletnie wypadło mi to z głowy. Po za tym, tyle ostatnich wydarzeń, że .. nawet nie wiem o czym pisać. Na pewno, nie mam planów na dzisiejszy dzień, co mnie przeraża, ale cóż. Wszyscy powyjeżdżali, na gadu zaledwie 10 osób, ale żadna nie do pogadania. Deszcz, chlapa, kałuże i buty, które musza potem schnąć całą noc. Tak, tak, o tobie mowa ! : D Ostatnio odzyskuję wiarę w siebie, jakoś więcej mam odwagi czy coś, aż jestem dumna , i z niedowierzaniem o nim zapominam. Nowi ludzie, otoczenie, wszystko się zmienia. A teraz fejsbuk, photoblog, i heja. I jeszcze jedno. Poszłabym na imprezę, (;


Three six mafia, ft Tiesto, Florida, Sean Kingston - feel it <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz