poniedziałek, 18 kwietnia 2011

ziiooooooooooooomuś ! ♥

PONIEDZIAŁEK,  18 kwietnia. 


Lekcje nie zrobione, nie wszystkie, tekstu piosenki nie umiem. Lajcik. Dlatego własnie jutro idziemy na 9, by takie osoby jak ja, które uwielbiają leniuchować mogły sobie pouzupełniać. Dzisiejszy dzionek przyjemny, bardzo. Wliczając w to klasówkę z angielskiego, i dzisiejszy wf, na którym grałyśmy w nogę. Uh, nie lubię nożnej, ale ujdzie. Jakoś przeżyłam. Liczę na to, że jutro wyjdziemy na dwór, bo uduszę się na tej hali ; o  Teraz popijam ciepłą herbatkę z cytrynką ( fakt mam do tego słabość), gadam z Martunia i Kamilem, słucham i jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaram się zdjęciem Wojtka. ; D
Tak na marginesie, to nie ładnie się ze mnie śmiać, jak jem.. no ale ;D Popołudnie też przyjemne, z kolegami, a następnie  z dziewczynkami na lewitynie ;) Co prawda na zdjęcia za późno było, a ja już emocjonalnie nie wytrzymywałam, więc wyszły jakie wyszły, ale czas mile spędzony. Długa notka mi wyszła, pisze ją od ponad godziny, bo ciągle mi cos wyskakuje i skacze z pokoju do pokoju, a to przynieś to, a to schowaj tamto.. i Tak leci czas. ;c Zbyt szybko, leci, cholera zbyt szybko. Niestety.

dobranoc, a do poduszki : rastamaniek - ona i on,





"słyszałem Twój uroczy śmiech, nawet gdy spałaś."



1 komentarz: